fasulyem_1321 Kızlarrrr merhabaaaaa cinsiyetlerinizi kaç haftada ögrendınız aceba biz yarın doktora gidicez 12+3 lük oluyoruz aceba tahmın yürütür mü sizce 2-3 gündür rüyalarımda usg ye giriyorum ve erkek bebek görüyorum bilemedim yani😍
Betulhdvrd fasulyem_1321 biz 14+1iz genelde arkadaşlarim 12.haftada ikili taramada vs öğrenmişler özellikle erkek olanlar. Bizimki o hafta tahminde bulundu ama 16.hafta net konuşalım dedi
seyma9188 fasulyem_1321 Biz 13 te gittik arkası dönüktü göstermedi sıpa 😅 17 de gittik erkek olduğunu söyledi doktorum 🥰 22 de gittim tekrardan teyit ettim hâlâ erkek sorun yok dedi 🤣
KayraVeAnnesi_06 fasulyem_1321 Bebeğin pozisyonu uygun olursa öğrenebilirsiniz Biz 16.haftada öğrenebildik hep arkası dönüktü ☺️
Deletedmom_12 fasulyem_1321 ruyalar tersine cikabilir hep kizim lldugunu gormustum Ama oglum oluyor. 12+4 de tahmin yuruttu 15+3 de yuruttugu tahmjn dogru cikti allah hayirlsiini versin.