Ruveyda_baskapan babyyildizveannesi mekutlu12 benguuusk kahvesever__ Demirssmomm Elfs
Obirgebe
Kızlar selamlar benim tecrübeli annelere 1-2 sorum var.
bir soru: Ben normal evde giydirmek için 1-3 ay ve 2-4 ay arası 3er adet tulum aldım. Bunlar uyku tulumu değil ama. Normalde ayaklı ayaksız tulumlar. Az mı almışım? Büyük bir kısmınız 1-3 ay çok hızlı büyüyor diyorlar, acaba 3-6 aylık tulum sayısını çoğaltayım mı?
Bir diğer sorum: Bebeğin üstüne yorgan örtemiyorsak nasıl yatıracağız? Ben ocak sonu - subat bası dogum yapacağım ve tam kış zamanı. İstanbulda yasıyoruz evimiz kaloriferli ve normalde de hiç üşümeyiz, yakmaktan çekinmeyiz yani. Üzerine yorgan örtmeden gece alt değiştirirken beni zorlamayacak şekilde nasıl giydirebilirim?
Mesela uzun kollu zıbın + ince tulum + uyku tulumu yeterli olur mu yorgansız bir uyuma için? Ve tog değeri nasıl olmalı yorgansız yatacak ise?
Bunun dışında benim bir diğer komik bir sorum var :))) Bazen görüyorum yeni doğmuş 1 aylık bebekle sokakta olan anneler :) hem özeniyorum hem de okudugum kitaplara göre ilk dönemler çok sık alt değiştirmek gerekiyor. Her cafenin, mekanın bebek alt değiştirme bölümü olmuyor, bu tip durumda bu anneler napıyor mesela? Çünkü 1 aylık bebekle dışarı çıksam zaten emzirme dışarıda olur + uyuma da dışarıda olur ama alt değiştirme sorunu nasıl çözülüyor?