Sevdelinka BurcuakirGlec iki cm açılmam var ve artan sancım bi doz ciğer geliştirici yapıldı bi tane sabah yapılıp sonra Doğum olacak dediler
Gamze955 Sevdelinka. Canim hayirli olsun simdiden. Bend 35+2de gittim doktor acilman var dedi cati muayenesinde erken gelecek gununu beklemeyecek dedi acaba ne zaman gelirrr benimkide :)
BurcuakirGlec Sevdelinka hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun allah yardımcınız olsun ikinizinde insallah 🙏🏽 Sağ sağlım kucağınınıza alın 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Gamze955 Sevdelinka hic korkma doktorum bana artik kuvez ihtimali cok dusuk demisti kilosu iyi dogumu durdurmaya gerek yok dedi
Nefesliva BurcuakirGlec canım bende senin gibiydim herkeZede yazdım hatta 34 haftalık oldum 10 gündür okadr agrım varkı kasıklarımda çatılarımda dizlerimde doktor normal diyo son haftalardasn dedi
BurcuakirGlec Nefesliva ben ısrarla gitmiyorum doktora dayanabildiğim kadar dayancam insallah benimkide normaldir 🙏🏽
ozgeya BurcuakirGlec inşallah 🙏🏻 Allah herkese benimki kadar hızlı ve kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻❤️
Nefesliva BurcuakirGlec inşallah canım ama gitmekte fayda var nts bağladılar beni sancı çıkmadı öyle rahatladım
BurcuakirGlec Nefesliva nöbetçi doktorlar özelde olsa bi tuhaflar bide kendi doktorumda daha rahat ediyorum bakalım tabi daha sıklasırsa mecbur gidicem hastane arabayla 3 dakka sürüyor
BurcuakirGlec Sevdelinka güsel haber küvezdede deil sanırım dualarınız kabul oldu 🙏🏽 Allah sağlıkla büyütmeyi nasıp etsin normal dogummu yaptınız