Kızlar gebelikten önce 80b kullanıyordum. Haliyle göğüsler büyüdükçe büyüyor. Şimdiden emzirme sütyenini de alıyım dedim ama doğuma kadar ne kadar büyüyor. 2 beden büyük alsam olur mu . Doğum yapmış tecrübeli annelerimizden fikir istiyorum. Bir de çok kullanılıyor mu emzirme sütyeni. Kaç tane almalıyım