_Sahra Hanımlar epidural normal doğum yaptım boynuma vurdu ağrısı tutulmuş gibi ayağa zor kalkiyorum bebeğimi sadece yatarak emziriyorum oturamiyorum varmı bu durumu yaşayan ne kadar sürüyor nasıl geçer lütfen bilgisi olan yazsın 🥺
kahvesever__ _Sahra doktoruna sormadın mı canım bende epidural olduğum benim belim ağrıyordu ilaç vermişti bana
Erva94 Epiduralden ziyade ıkınma anında boyna yüklenmekten olmuştur diye düşünüyorum tabi ama bilemem
_Sahra kahvesever__ epidurale bağlı kas ağrısı yaptığını düşünüyor doktorum hastaneye gidicek halim bile yoktu eve hemşire çağırdık agri kesici iğne vuruldum yarın kontrol var bakalım ne diyecek