5 haftalık hamileyim sanki 35 gibiyim yatamıyorum sağıma soluma öyle ateş basıyor ki her yerim ağrıyo elim kolum kalkmiyo başımı yastıktan kaldıramıyorum sabahları midem bulanıyor çok erken değil mi bunlar için çok kötüyüm hayatımda böyle halsizlik yaşamadım 1.5 yaşında oğlum var ona hamileyken hiç böyle şeyler yaşamadım şimdiden boyleysem ilerledikce nolur diye korkuyorum