Kızlar biseyi merak ediyorum . Şimdi iki testim de kan testi sınırda çıkmıştı . Amniyotes önerdi yaotirmadim. Sonra suyum fazlaydı hala fazla da asıl sorum şu bebekte down sendromu yada başka bişey olup olmadığı doğduktan 5 dakka.sonra anlaşılır mı yoksa ilerleyen zamanlarda mi belli olur . Yani doğar doğmaz anlaşılıyor mu bı problem var mı yok mu diye