4mevsim_1anne Daha 12. Haftamdayim 4. Ayima yeni girdim kaynanam göbeğin niye çıkmamış diyor sizlerde varmi boyle insanlar
Demirssmomm 4mevsim_1anne Son ayıma kadar kimse hamile olduğumu bile anlayamıyordu ve göbeğim 7.ayda çıkmaya başladı. Çok şükür bebeğimde 4 kg doğdu sen neden kilo almamışsın diyenlerede kapak oldu. Takma böyle şeyleri, herkesin yapısı bir değil
Simy 4mevsim_1anne kız ne bakiyon millete desin dursunlar daha guzel ya küçük olmasi catlama falan olmuyo bak ben 34+6 günlüğüm karnım küçücük catlagimda yok yani süper bişe çatlağım olmaması bebegimde gayet sağlıklı çok şükür 🤲🏻
Merve201119 4mevsim_1anne 12.ci haftada zaten gobek çıkmazdı küçücük bebe ne kadar yer kalplicak çıkan göbekte siskinliktir muhtemelen benim 25.ci haftamda minicik çıkmaya başladı diğer hamileliklerimde de 36 ci haftamda bol giydiğimde çok belli bile olmuyordu bebek saglikliysa gerisini boş ver
4mevsim_1anne Simy ne takcam Ayy 😀 desin dursun kızımda da öyle yaptı salakmışım zorlu kendime dert ettim laflarını erken doğum yaptım bunda keyfim ben ve kahyası var sadece 😀🤚