en_guzel_emanetlerim Adete 7 gün var temizlik yapıcam kasıklarımdaki ağrıdan dolayı korkuyorum acaba hamile miyim diye çekiniyorum kendimi zorlamaktan koltuklarım xxl chester çok ağır onları çekip arkasını altını süpürmek bile ağır bi yük
iki_tospik_annesii en_guzel_emanetlerim Kanda belli olur kuzum benim ilk oglum da adetime 10 gün wardı kanda çıkmıştı değerim 64 dü
Mer93 en_guzel_emanetlerim kesinlikle çıkmaz demiyorum. Negatif çıkma ihtimali var yaparsınız negatif çıkar hamile değilim diye herşeyi yaprsınız sonra bi bakmışsınız hamilesiniz erken davranmayın bu yüzden diyorum
Moonlighttt en_guzel_emanetlerim emin olmak istiyorsan birlikteliğinin üzerinden 12 gün geçtiğinde kan testi yaptır canm direk çıkıyor kanda
en_guzel_emanetlerim Mer93 haklısınız 1 saat önce acilde yaptırdım test negatif çıktı bir hafta daha adet günümü bekliycem
en_guzel_emanetlerim Moonlighttt acilde test yaptırdım 1 saat önce negatif çıktı ya gerçekten gebelik yok yada var henüz erken
en_guzel_emanetlerim Yigitttt o süreci hiç hatırlamıyorum canım çünkü yeni evliydik hiç korunmuyorduk ve pas geçtiğimiz gün olmamıştı 🤭🤭😅
en_guzel_emanetlerim iki_tospik_annesii acilde test yaptırdım bir saat önce negatifti çıkmadı yani 1 hafta daha bekliycem mecbur
_almirasmom en_guzel_emanetlerim adete 7 gun kala 182 cıkmıstı vajınalden bakılınca kesede vardı kendınızı yormayın
en_guzel_emanetlerim _almirasmom korunmasız ilişkimizin üzerine bugün 11 gün olmuş bizim o yüzden sonuç için erken İlk kızımda 9 gün kala 11le öğrenmiştim ama yeni evliydim ve gün aşırı korumasız ilişki vardı bunda 4 gün korumasız oldu sadece