askbebek Hilalozc bende öyle psikolojim bozuldu Bugün başka doktora göründüm o da 1 hafta geride dedi. Hepsi farklı konuşuyor Senin doktor ne diyor 2 hafta geride olmasına? Benimki down sendromu falan diyor sacma sapan konusuyor
Hilalozc askbebek genetik olabilir diyo internetten bakıyorum korkuyorum bu sefer 3 haftadan sonrasi sıkıntılı galiba onun dışında her hafta kontrole gel dedi bakalım bu hafta tekrar gidiccem
qiz3Mm Bizimde 32.haftada bacağı kısa ve kilosu az demişti. 35 .haftada kontrole gel demişti o zaman a kadar yoğurt süt ye toplar kendini dedi doktorum ve cidden öyle oldu. Suan tam haftasinda. Sende yoğurt süt ye 🥰
Hilalozc qiz3Mm çok teşekkür ederim çok sağol inan çok tedirgin oldum ceviz süt kuruyemise dayandım resmen