Kızlar gene ben ve gene regl gecikmesi 3. Günüm .. 21 haziranda regl olup temmuzda gecikme yaşadım hiç olmadım doktora gittim hormon testi amh eşime test sonuçlar çok kötü çıktı doktorum sonuçlarımın benim olduğuna inanmadı erken menopoz gözüküyor ama ben inanmıyorum dedi tekrarlamak istedi Ağustos 7 sinde progestan fitil sonrası regl oldum 11 de bitti Eylül 1 2 3 gösteriyordu olası günler ama olacak bir belirtim şuan yok. Sadece göğüs ucu sızlaması ara ara cidden içerden yanıyor gibi ve aşırı derecede 1 haftadır akıntım var koku yok şeffaf sümüksü hatta bazen sulu her gün çamaşır değiştirecek kadar kaşık ağrım hiçbir şey yok olmadığım zamanda böyle akıntım vardı ama bu denli değildi hiç görmediğim kadar çok olan bir akıntı bir kaç gün sürerdi 1 hafta olunca komple düzenim öi değişti acaba dedim 26 27 28 günde bir olurdum hazirana kadar şuan bilmiyorum amh değerim yok gibi çıktı hiçbir hormon testim birbirini tutmuyordu doktorlar böyle hamile kalamazsın dediler ama içimde r umut oldu böyle benzer durumu olan var mı lütfen biraz morale ihtiyacım var bu aralar 🥲🥲🌸 kimse hamile olacağımı düşünmüyor çünkü