Kmelikem1 Arkadaşlar 12+4 deyim ikiz bebeklerim progestan kullanıyorum arada lekelenme oluyor. Bakıyorum bir iki gün hiçbirsey yok sonra bir bakiyorum tuvaletimi yaptıktan sonra leke gelmiş. Aynı durumu Yaşayan var mı normal mi acaba 😞
Sehrbnon122 Kmelikem1 kuzum bende suan 27 haftalık ikizlere hamileyim 14 haftaya kadar progestan fitil kullandım ama önlem amaçlı benim hiç lekelenme olmadı acaba sen agız dan mı alıyorsun progestanı
Bebekdelisi Kmelikem1 ben 17 yasadm plesenta rahım üstndeymıs 1 nın ama burda bır arkadas 18 H baştan berı boyle dur etıket yapayım
Qnl Kmelikem1 ben o progestanın babasını 4 aydır kullanıyorum cnm :) hep hap olarak hem göbekten iğne olarak hem kalçadan iğne olarak gelince geliyor yani panikleme
Kmelikem1 Sehrbnon122 hayır canım fitil olarak kullanıyorum. Yani baktıklarında doktor da detaylı bakan radyoloji uzmanı da rahimde kanaman yok rahimden gelmiyor dedi ama insan her lekelenme görünce tadı kaçıyor ister istemez 😑
Sehrbnon122 Kmelikem1 o zaman sorun yok kuzum normaldir eger doktor bisey yok vs demisse moralini Bosuna bozma
Bebekdelisi Qnl 😆 allahım sorunsuz allalım kucaklayalım inşallah ikiz zordur ama herkese nasip olmaz kuzu😉 elhamdulillah her halımıze sabah berı kafam çatlıyor benımde
Kmelikem1 Qnl @Bebekdelisi ya kizlar rabbim yardimcimiz olsun gerçekten tek gebelikle alakası yokmuş çok değişik sağlıkla kucaklarimiza alalım inşallah
Mervemtf Kmelikem1 benimde ikiz gebelik iki kez lekelenme gibi kanamam oldu baktılar kanama alanı göremediler. İkincisinde farkettim iki gün öncesinde eşimle beraber olmuştuk doktora sordum ondan olabilir mi diye olabilir dedi. Halbuki herhangi bir yasak koymamisti. Ama ondan sonra korkudan bı daha hiç olmadık.
Kmelikem1 Mervemtf birliktelik falan da yok canım ama olacaksa oluyor arkadaşın yazdığı gibi sanırım. Çok yorgunum ben inanılmaz halsizim anlatamam
Kmelikem1 Qnl birtane oğlum var 4 yaşında onunda ilgiye ihtiyacı oluyor her istediğinde uyuyamiyorum malesef 😞