10 haftalikken çift yumurta ikizlerinden birinin 7+3de kalbinin durduğunu öğrendim. 3 tane doktor onayladı. Zamanla yok olacak denildi. Sağlam bebek cok iyi şükür ama küçük de olsa diğeri yok olana kadar riski var denildi. Bu durumu yaşayanlar, ne kadar sürer sizce bu risk? 7 haftalık bir embriyo ne kadar sürede emilir amniyo sıvısı tarafından? Şimdiden teşekkür ederim