Gul0534 canım ben hamile kalmaya çalışırken kullanmıştım evet ovulasyon gününü gösteriyor sana ama zaten haftada 3 kez düzenli ilişkin varsa buna hiç gerek yok artı ilişkiyi zoraki bir hale sokuyor kasıntı oluyosun beklentin oluyor..
Ben hiç beklemediğim ve denemediğim bir ay hamile kaldım belki garip gelecek sana ama iyikide öyle oldu diyorum bibirimizi sevdiğimiz için birlikte olduk hadi bebeğimiz olsun diye değil ki buda bebeğimizi dahada özel kılıyor bana göre elbette bu kimseyi gücendirmek istemem bence boşa para tuzağı bunlar