Kızlar acil yardımınıza ıhtıyacım var ıkıdır büyük abdesten sonra açık renkte kan gelıyor az bısey geçen acıle gıttım orda alttan muane edılıp kanama olmadığını söylediler ama bugün yıne geldı bunu yasıyan varmı sızce neden gelıyor olabılır 12+4 hafta oldum bıgun bebeğe bı zararı oluyor mu