Cuma günü öğlen 1 gibi kızımı suni sancıyla normal sekilde doğurdum. Doğum sürecim cok sıkıntı zor ve kötü geçti 😔 o yüzden burdan paylaşıp hamile arkadaşlarımın da moralini bozacak etkileyecek seyler anlatmak istemiyorum. Yaşadığım tum aksilikleri agrilarimi herşeyi kenara biraktim sadece düşündüğüm sey sütüm yok😔 bir damla bile yok. Yine de pes etmedim veriyorum ama uçları canımı aliyor ağzıma bez basıp oyle emziriyorum. Yine de hic gelmedi daha. Lansinoh çatlak kremi kullanıyorum meme basım yok onun icinde silikon uc aldim gogus pompasiyla sagiyorum suya giriyorum rezzene iciyorum bol su incir hurma vs. Dikkat ediyorum. Baska sizin denediginiz seyler var mi neler denediniz neler kullandınız gümüş kapak ya da silikon kalkan hangisi daha iyi deneyen var mı? Lütfen bana tavsoye verin aglamak istemiyorum ilk gecemizde acile gittik sarılık baslangici cikti emziremiyorum diye aglamak istemiyorum üzüldükce geri gider sütüm diye ne yapacağımi sasirdim icim disim kafam duygularim karmakarışık su an da 😔