Kubra-D Anne yanı beşik olarak kullanıp memnun olduğunuz tavsiyelerinizi duyabilirmiyim sevgili anneler ❤️
gizemlianne12345 Kubra-D bende merak ediyorum burda bekleyim😅 ki ama hem normal beşik hem anne yanı olanlar var onlara baktınız mı
Kubra-D gizemlianne12345 evet baktım ama yatak odamda yanımda kullanabileceğim bişey istiyorum çokda büyük bişey bakmıyorm o yüzden ☺️
Eylul10 https://ty.gl/73vx74pbtg Ben bunu aldım. Reflü yatağı olabiliyor ayrıca. Yatağa sabitlenebiliyor. Ben 3 ay kadar önce 1300 e almıştım
Kubra-D Eylul10 Eylul10 çok iyi fiyata almışsınız şuanda 2500 olmuş şaka gibii 🙄 peki şuanda hamilemisiniz, yoksa doğum oldumu? Kullandıysanız yorumunuzu merak ettim o yüzden sordum ✨
Harikuya_Su Ben anne yanı olabilen park yataklardan almayı düşünüyorum zaten 2,3 yaşına kadar kullanılabiliyor ve artık küçük çantasına koyulup yanında taşınabiliyor diye ben kullanışlı olur diye düşünüyorum
gizemlianne12345 Kubra-D yatak odanız büyük ise dediğim beşik modelleri olur sanırım hem ¾ yaşa kadar gidenler de var örneğin büyüyen beşik veya park beşik gibi ben park beşik almayı düşünüyorum ama onun anne yanı olan tarzı ve düz tarzı olanlar var hangisi almam konusunda bilgim yok ama bu aralar sadece aşırı şekilde park beşik öneriliyor sanırım
Eylul10 Kubra-D henüz hamileyim 😊 çok fazla öneri üzerine bu tarz tercih ettim yatağa sıfır ayarlanabilmesi zaten ilk tercihimdi 😊