Bende geçirdim yakım zaman da çok korktum ve öylesine şişti ki göğüslerim sanki doğuma saatler kalmış ve süt dolmuş gibi ağlamaya başladım erkendenn doğum yapıcam diye ve öylesine kemik ağrısı çektim ki parola abandım. Sonra uzana bi doktoru aradık korkmamam gerektiğini şuan antikorları olduğum İçin bağışıklığı daha güçlü olarak doğacak dedi yani çok ağır ve başka hastalıkların varsa bilmemem tabi sen mutlaka doktoruna ulaş ama çok geçmiş olsun 💐