Minikveannesi123 Kızlar cinsiyetimizi öğrendik tek yumurta ikizi kızlarım olacak Allah’ın izniyle inşallah 😍isim önerisinde bulunur musunuz ? Uyumlu olsun hemde kuranda güzel bir manası olsun istiyorum .
Portakalcicegi Minikveannesi123 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsinnn, benimde ikiz kızlarım olacak nasip olursa isimlerini de Gökçe ve Gülce koymayı düşünüyorum 🌼☺️
Papatyaa_01 Benim ikiz kızlarım olsa Ayla Leyla düşünüyordum birgün olursa diye :) ama tek kızım olursa Leyla düşünüyorum :)
Minikveannesi123 Portakalcicegi sizin de kucağınıza almayı nasip etsin rabbim duan icin Allah razı olsun canım Tek yumurt mi çift mi
Essraanil Minikveannesi123 inşallah sağlıkla kucağınıza alın😍 benim de tek yumurta ikizlerim var eğer cinsiyetleri kızsa Hanne ve Sare koyacağım inşallah.Hanne Hz.Meryemim annesinin ismi Sare ise Hz.İbrahimin eşinin ismi iffeti namusuyla bilinirmiş😍
Meresss Minikveannesi123 bizde ikiz kızız birinin başına kayınvalidemin adını koycağım için ikişer isimli yapıcam Ayşe arven Elisa aden olucak inşallah aden ve arveni kullanırım diye düşünüyorum
rabiakryl Minikveannesi123 benim bi kızım var ismi ‘lalin’ şimdi hamileyim cinsiyet belli değil ama kız olursa ona da ‘lavin’ koynak istiyorum. Kuranda geçmiyor ama belki bi fikir olur size ☺️
Songulll46____28 Minikveannesi123 sizin düşünceniz önemli tabi ama bence uyumlu olmasına gerek yok onlar iki farklı insan olacak ikizlerin aynı giydirilip yakın isim konulmasına biraz sıcak bakmıyorum ben tabi bu benim fikrim iki güzel anlamlı farklı isimler koymak daha güzel oluyor bence rabbim sağlıkla kucağınıza almanızı nasip eder inşallah ben de hep çok istemişimdir