fatmaa37demi5 Nus_12 suanlik çok fazla belirti sayılabilecek bir şeyim yok kasık ve sırt ağrılarım oluyor. Ama hani dogum yaklaştığı belli oluyor mu gerçekten çok merak ediyorum
Nus_12 fatmaa37demi5 valla hiç bilmiyorum ama belde başlarms sancı sonra artarmis su gelmesi kanama da zaten bunlar hastanelik durumlar ağrılarım kasılmalarım oluyor benimde ama sürekliliği önemli yürüyüş yada hareketimi değiştirmemle geciyor
fatmaa37demi5 Nus_12 aynen benimde geçiyor. O yüzden gerçek değiller yalanci dogum sancıları. Her an bekliyoruz bakalım 🤍