minik_koala_ve_annesi Mervedez159 lansinoh canim smf diye geciyir 220 tl ye aldim buyuk kucuk bir de uc var
Dilara_97 Mervedez159 aventlerde pahalıki aventelerin teki 200 küsür ben 3 ay önce 2 büyük 2 küçük birtanede emzik olan setini 480 tl ye almıştım şimdi uçmuştur oda
Mervedez159 Dilara_97 işte avrntın küçük boyu 220 lira oyuzden o boyda muadılı olan bı bıberon arıyorjm anne memesı gibi
Eylulmom_ Mervedez159 tommee tippee var kuzum benim yedek biberonun awentin muadili ben awent kullanıyorum ama başına birşey gelirse diye yedek bir tık ucuzu olsun diye bunu almıştım güzel ucu anne memesi gibi
baby3_ Mervedez159 kesinlikle Lansinoh öneririm sonuçta bi küçük bi büyük var içinde. Bebek reddetmesindense tek seferlik verilir diye düşünüyorum
yabadabaduu Mervedez159 ben dün lansinoh yenidoğan 90 tl ye aldım canım civilden indirimdeydi ama 160 ml zaten şuanlık yeterli olur küçükte değil öyle diye düşünüyorum büyüğüde 150 falandı yanlış hatırlamıyosam