Ormanmeyvelii Kubrakopuz53 Rabbim yardımcın olsun canım hiç üzülme her doğan dışarda daha hızlı büyüyor gelişiyor küçük kardeşim 2300 doğdu 40. Haftada. Şimdi hepimizi geçti fiziksel olarak. Anne sütünle sen onu tosunum yaparsın 🙏
mucizem__ Kubrakopuz53 inşallah sağ salim kucağına alırsın, nasıl bebek küçükmüş haftasına göre geride mi yani
Fatmakcrr Kubrakopuz53 hayırlı gelsin inşallah stres yapmayın. Bebeğinize kavuşmaya az kalmis ne güzel öyle düşünün
Kubrakopuz53 Allah herkese kolay doğum nasip etsin ♥️ Anne olmak kolay değil. Açılma iyi ilerliyor dedi ebe 5cm olmuş
Sennurklcc Üzülme benimde bebeğim küçük ve 38 haftadayım bişey olmazki doğduktan sonra daha cok kilo alır belki de minyon olucaklar sağlıklı olsun yeter 🤍