Ben pijama takımı giyicem. İlk oğlumda da çekim yaptırmadım. Şimdi de yaptırmayacağım. Sadece bebek doğduğu zaman fotoğraf çekmesi için ebeye telefonumu vermiştim 😂 zorla fotoğraf çektirdim ama ben şokta olduğum için ölü gibi çıkmışım. Ben mi doğurdum diye 😂 güzel kibar beyaz bir takım alabilirsiniz. Bence lohusa yazmasın başında. O fiyatı katlıyor. Normal pijama takımı alın dantelli nasıl isterseniz ama adı lohusa olmasın