Papatya000 ben yenidoğan döneminde üç saatte bir emziriyordum üstüne bi de bi 30 cc mama takviyesi yapıyordum zaten genelde de onlar kendileri de rutin oluşturuyor üç saatleri dolunca uyanıyorlardı beslenip yine uyuyorlardı bu dönemler hızlı kilo aldıkları dönemler o yüzden iyi beslemek lazım ki çabucak toparlasınlar sağlıkla büyütün inşallah