benimmdunyamm Teslimenursevil kendiliğinden kaldım ben klomen denemiştik olmadı tedaviyi bıraktım kendiliğinden kaldım
Aybukenur23 Teslimenursevil Bende ilk kez dün kullanmaya başladım İnşaAllah bu ay hamile kalırız ya🤲🏻🌸
Teslimenursevil benimmdunyamm 3 ay bende klomen kullandım olmadı bu ayda femara kullandım salı günü kontrolüm var umarım faydası olmuştur diyorum
benimmdunyamm Teslimenursevil inşallah neden hemen iğneyle büyütmeye geçmedi bende klomende olmayınca iğneyle büyütmeye geçelim dedi ben bıraktım tedaviyi
Teslimenursevil Prensesmelek ilacı kullandıktan sonra değişiklik oldu mu nasıl hamile olduğunu anladın
Prensesmelek Teslimenursevil ben önce üç ay kadar klomen kullndm bı ise yaramadı sonra femara catlatma iğnesi ilk ayda tuttu cok sukur🙏Ümidim yoktu acıkcası inşlh seninde tutar ilk aydan
Aybukenur23 Teslimenursevil 1 yıllık. Bende daha önce 3 ay klomen kullandım hatta klomenin son ayında çatlatma iğnesi de yaptım ama olmadı bakalım bu ay nasıl olacak Teslimenursevil
Teslimenursevil Prensesmelek benimki iğnesi değil hapı ama inşallah tutar kontrole gittiğimde mi hamile olduğunu öğrendin
Prensesmelek Teslimenursevil bnmkide hap sabah aksam hapı ıctım sonra yumurta olunca catlatma ığnesı yaptı ☺️ Adet gunum baya gectı evde yaptm test o sekılde ogrendm