Merhaba hamiş anneler. Şu an 28+4 haftalık hamileyim 28. haftama kadar şükür ki hiç bir sıkıntım yoktu, Hamileliğim çok iyi geçti ilk başlarda sadece bir kaç defa kusmuştum. Ama bir kaç gündür ciddi mide sorunları yaşıyorum, mide yanması, afedersiniz ağızıma acı tat gelmesi ve kusmak. Hiç bir şey yiyemez oldum ve bu iştahsızlığa yol açtı artık canımda istemiyor, çok kötü hissediyorum. Bazıları bebek saçlanıyor diyor bazıları ise bebek yukarı çıktığı için mideye baskı yaptığından böyle oluyor diyor. Neden böyle oluyor, Normal mi ve ne önerirsiniz. Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler