elmaserkc21_ Karnım şekil değiştiriyor bi anda sertleşip tek yere toplanıyor bebisim nefesim daralıyor böyle olan var mi niye oluyor ki
Ormanmeyvelii elmaserkc21_ Benim de oluyordu nst de çıkmıyorsa bir şey yalancı sancıdır benim çıkmıyordu.
Canpolat elmaserkc21_ Canım git gide çoğalır o benim de o haftalar da arada oluyordu şimdi 39+2 yim günün her yarım saati mutlaka oluyor kasılma o senin haftalarında bebek büyüdüğü için oluyor bizim haftalarımız da artık çıkmak istediği için sığamadığı için😀
nilsmomy elmaserkc21_ bence ılık bir duş alın geçer, geçmezse o zaman doktora gidin kasılmaya benziyor anlattıklarınız ama yalancı da olabilir o yüzden ilk bi duş alın bakın geçiyor mu.
nilsmomy elmaserkc21_ anladım normal o zaman bu haftalar vücut kendini doğuma hazırlamak için yalancı kasılmalar yapıyormuş ☺️☺️
Satiyeak elmaserkc21_ bende 29 haftaligim benimse toplaniyor bi tarafta uzaninca oluyor genelde ve ben o toplaninca karnimi okşuyorum sonra yumusuyor. Yalanci kasilmalardir bunlar. Magnezyum kullanmaya devam et duzenli. Bazen gunde cok kez oluyor bazen hic olmuyor :)