Dilaraagk_ Kızlar 6. Haftadayim ve bugün sarı akıntı geldiğini gördüm tehlikeli mi yaşayanlar oldu mu doktor randevum yarın
nilayakinci Dilaraagk_ enfeksiyon vardır diye düşünüyorum dinlen ve bol bol su iç doktora gittiğinde de söyle ona göre fitil veya ilaç verir
baby3_ Dilaraagk_ bende hep oluyo su içemiyorum tiksiniyorum diğer gebeliğimde de oldu . Suyu artırınca beyaza dönüyo o da normal
hayallliiim Dilaraagk_ benimde 4 5 gündür sarı hatta bende sabah post açtımama yanma kaşıntı yok silerken de beyaz geliyor
Bade0022 Dilaraagk_ canım bendede var doktora gittim sarı normalmış olurmuş yeşile dönerse enfeksiyonmuş o zamanda fitil veriyor bana dediki beyaz krem ve koyu olmayacak kremden hafif koyu sarımsı akıntılar normal dedi
nilayakinci Dilaraagk_ korkulacak bir şey yok stres yapma kendine her gebelikte olabilecek şeyler bunlsr vajina kendi kendini temizleyen bir organ sonuçta akıntı her zaman olur
hayallliiim Dilaraagk_ peçetemde sarı oluyor muhakkak yanma falan yok ama taharet alırken lavabo sonrası peçeteme dilerkende beyaz geliyor küçük abdest sonrası
Dilaraagk_ hayallliiim anladım bende bol su içiyorum yarında doktora gittiğimde soylicem ilaç falan yazarsa artık :)
hayallliiim Dilaraagk_ canım doktorum mesaj atmış eğer idrarda yanma ağrı yoksa yada lavabon gelir gibi olup gittiğinde birşey gelmiyorsa enfeksiyondur ama bunlar yoksa korkma dedi
Dilaraagk_ hayallliiim çok şükür onlar yok bazen ağrı oluyor ama o da öğrendiğimden beri olan bişey hamilelik belirtisi gibi normalmiş 😊
Dilaraagk_ Bade0022 içimi rahatlattin teşekkür ederim 🥰 yarın doktora gidicektim zaten yine de bir sorarım kendisine
Bade0022 Dilaraagk_ yanma batma ve kaşıntı akıntıda koku olmadığı müddetçe korkma stres olma kuzum içini rahatlattıysam ne mutlu bana 😘
hayallliiim Bade0022 kuzum koku diyoruz ya yani rahatsız edici pis bir kokumu yani koku varmı yokmu ben hiç kontrol etmedim