Mom69 Haftada gittik kalp atışı da bebekte vardı doktor gayet güzel dedi ben artık 1 ay sonra gitmek istiyorum siz kaç günde bir gidiyordunuz ve Allah korusun bebeğe bir şey olsa kanama vs olur mu hiç olmayada bilir mi doktora gitmeyi çok sevmiyorum çünkü
nilayakinci Mom69 bana testten teste çağıracağını söylemişti aksi bir durum olursa ağrı vs o zaman da randevu alabilirsin demişti
nilsmomy Mom69 yaklaşık 12. Haftaya kadar 15 günde bir çağırdı sonra ayda bir gitmeye başladım. Doktorunuz ne zaman çağırırsa o zaman gidin bence doktoru sevmiyorsunuz ama kontroller önemli, tabi sizin tercihiniz
edb06 Mom69 her gittiğimde bir sonraki randevuyu doktorum söylüyor bana ama 1 ay uzun bir süre bence beni duruma göre 1 hafta ya da 15 gün arayla çağırıyor.
Melismelo 14e kadar aşırı sık gitmişdim ama benim bir kayıbım vardı ilk hamileliğimde 6. 8. 11. Haftada gitmişdim sanırım
Mer93 Mom69 herhangi bir sıkıntınız yoksa 12 yi bekleyin zaten gidince hiç bişey olmuyor kalp atışını falan da duyduysanız gerek yok
Mom69 Mer93 kalp atışını duydum zaten kalp atışı vs dursa Allah korusun kanama ile kendini gösterir değil mi
Mer93 Mom69 göstermeyedebilir. Ben de hiç duymamıştım 8 e kadar çok merak ettim 8 de duydum daha da gitmicem 12 ye kadar. Bildiğim kadarıyla kanaman falan olmazsa kalp atışı durmuşsa kendin düşük yapmanı bekliyolar yada kürtaj oluyosun 12 ye kadar belli eder kendini zaten
zamaneannesi80 Mom69 12. Haftaya kadar iki haftada bi gittim 🙈 doktorum 1 ay sonra gel demeye başladı 😂 29. Haftalık olduk ayda 1 gidiyorum artık