Mnk16 Kızlar uzun zamandır araştırıyorum kontrolümüz var 2. Ay kontrolü hala bulamadım fiyat önemli değil aradığımda ulaşayım yeter
Kmelikem1 Mnk16 bursa doruk Atilla Güray çok iyi bir doktor fakat biraz pahalı. Ben yıldırım dorukta handan ilkdogana götürüyorum ondan da memnunuz
Hurmuz16 Mnk16 Yıldırım dorukta Handan ilkdogan 2 yaşında kızım var ona görüyorum dogdugundan beri inşallah 2 ci bebişimi dogurduktan sonrada onuda ona götürücem tavsiye ederim