Merhaba sevgili annelerim, yaklaşık 4 hafta önce ağır bir şekilde korona geçirdim, geçen hafta yaptığım tetkiklerde kandaki crp ve sedimentasyon çok yüksek çıktı şuan takip ediliyorum daha önce böyle birşey yaşayan var mı? Doktor çok korktu endişe ediyorum