karadeniiiz Kizlar merhaba, doktor arayiş içerisinde girdim de Rukiye gönüllü çok duydum giden var mi acaba?
Aalleeyynnaa Ben ilk 20 hafta ona gittim memnundum ama ben ssvd istediğim için yollarımız ayrıldı onun dışında bence anlayışlı ve ilgili bir doktor güler yüzlü ☺️ şuan Dr Senem alkan akalın a gidiyorum. Nilüfer Lotus plaza da çok memnunum ☺️
emineveminigi Aalleeyynnaa merhaba bende lotus plazada dilek hanima gidiyorum ama 2 ayda bir zam yapmasi sinirimi bozdu acikcasi farkli doktorlar denemek istiyorum senem hanimin muayene ve dogum ucretleri nedir acabaa
Hiranuroztrk0506 Aalleeyynnaa Ssvd doğuma sıcak baktımi doktorunuz bende ssvd yapmak istiyorum 2. Doğumumu doktor arayışındayim
Aalleeyynnaa emineveminigi ben 20. Haftada buldum Senem hanımı sadece bir kez zam geldi o da 50 TL . Muayne 350 şuan. Doğum sizin hastane seciminize göre değişiyor. Ben ceylan da 6000 TL olarak yaptım 😊 herseyiyle çok memnun kaldım
Aalleeyynnaa Hiranuroztrk0506 evet doktorum ssvd yanlısı ve çok uğraştık ama nasip olmadı 41+1 de suyumuzun çok çok az kaldığını öğrendik ve sezeryan olduk ama bu yolda bana çok destek oldu inandı
Kubranur11 Hiranuroztrk0506 ssvdye tek olumlu bakan doktor sühendan benderli ve aytul erdogmus canim ..kendimde ebeyim hekimlerle cok calistm kadin dovum servisinde bi iki doktorda gordum ssvd oneren
Hiranuroztrk0506 Instagram’dan Rabia Nizam doktoru takip ediyorum bayadır gözlemliyorum. Çok ssvd doğum yaptırıyor ona gitmeyi düşünüyorum. Onun hakknda bilgi sahibimisiniz 🤔