Kızlar 8+6 da kahverengi lekelenme sonrasında az kanama geldi dün doktorumla görüşüp acile gittim kendisi de oradaydı acildeki ultrasondan baktı kalp atışını duymamız gerekiyordu duyamadık kese görünüyordu ama net değildi buradaki ultrason biraz eski olduğu için net göstermiyor olabilir dedi kendi odasındaki ultrasondan bakmak istedi oraya çıktık ebelerde vardı doktorla beraber üç kişi Baltık yine kalp atışı duyulmadı kesede bozuk görünüyordu. Kesen görünüyo düşük yok ama net göremiyorum dedi boş mu kese dedim hayır içinde küçük parçalar görünüyo ama net diyemiyorum dedi kesenin de bu şekilde olmaması gerekiyor dedi şu am gördüğüm kadarıyla yüzde 80 sağlıklı yüzde 20 sağlıksız diyebilirim ama bu yeterli değil dedi 3 gün betanı takip edelim artış olursa iyi bişey demektir dedi onun dışında pazartesi de özele göndereyim seni tek başıma karar vermiyim onlarda baksın orda da aynı şeyi söylerlerse gelirsin aynı gün kürtajla temizleriz dedi. Dün kan verdim gönderdi beni sonuçları beklemene gerek yok ben bakarım dedi tamam dedim. Sistemden baktım sonuç 10.000 çıkmış bugünde 2 de gidip kan verecektim pazartesi sabahda gidecektim. Haftasonu olmasına rağmen çok güzel ilgilendi benimle. Bu sabah mesaj attı doktorum sonuçlarına baktım bugün gelip kan vermene gerek yok pazartesi özele gitti sonra gel konuşalım dedi tamam dedim. Yani sanırım sonucun düşük geldi direk özele gitti demek istedi diye düşünüyorum umudum kalmadı. İnternetten bakıyorum çünkü bu haftalarda 25.000 ve üzeri olmalı sanırım bu gün 9 haftalık oldum çünkü. Özelde aynı şeyi söylerse sanırım bebeğimi kaybedicem yarın alacaklar.
Böyle bişey yaşayan ve düzelen oldu mu hiç