Kelebegimm Gören herkes bebeğin aşağı doğru inmiş diyor. Bende fark ediyorum aşağıda toplanmış vaziyette. Acaba bu doğumun yakın olduğunu mu gösteriyor yoksa kalan haftaları bu şekilde tamamlar mıyız?🤔
Yesimalmila Kelebegimm asagi inse bile doğum 1 2 haftayi bulabiliyormus. zaten zamanin gelmiş sayılır. huzurla saglikla kucakla bebegini inşallah
mucizemizibekliyoruzz Kelebegimm 32. Haftadayız karnım aşağıda 😄 hatta 25. Haftadan beri aşağıda bu yüzden erken doğum riski var ama çok şükür erken gelmiyor sıpa durduğu yerde duruyor :)
MakbuleSarolu artık son haftalar bende 37 haftalıgım asagıya indi bebiş ama doktor öle hemn kolay olmuyor asagıya indi die dedi
Kelebegimm SultanYenihan Benim başı aşağıda ve ciddi bi aşağı toplanma var. Hiç alakası yok değil bence 😊
Kelebegimm Emine122 tabii 😍 şuanlık hafif ağrı hissi ve aşağı doğru baskı var başka bisey yok ama uyku tutmuyor. Az önce uykumu almış olmama rağmen ayakta uyuyordum bi halsizlik çökmüştü hic böyle olmamıştım şimdi uyuamıyorum 😐