Semanur_06 bn yaptım cnm ilk hamileliğimde inşallah ikincide orda yapacam açılma olana kadar bekletiyorlar cnm bnm kanamam, sancım ve suyum geldiği halde sabah 10 da girip akşama doğru acilmam olmayınca apar topar sezeryana aldilar 17.27 de doğumum oldu. Ama doğuma girene kadar her 10 dkka da kontrole geldiler hep ilgililerdi