asilannesii suan e bebek magazalarında ayrı reyon var uygun fiyata sarı etiketler genelde yeni dogan için . Asırı güzel seyler var kız-erkek içinde.
Benım kızım 1yasına girecek ona göre pek bişey yoktu yazlık birkaç parca buldum o da seneye içşn yani ama tavsiye ederim. Özellikle büyük e bebek magazalarında cok güzel sarı etiketler oluyor her alanda.
Ben mesela 2 katlı müslin battaniye aldım 31 TL 😄 cok güzeldi. İhtiyaç yok ama aldım 2. Ciye lazım olur diye 😄😬