Ben 13+4 te ikili tarama yaptırdım. Test sonuçları için iki hafta sonra gel dedi doktor. Ama ultrasona baktığında hiçbir şey söylemedi gelişimi gayet güzel falan dedi sadece. Ense kalınlığını hemen o gün söylüyorlar mı yoksa iki hafta sonra kan sonuçlarıyla beraber mi söyleyecekler? Sizlerin nasıl oldu?