Gfs Doğumdan sonra ne kadar kullanışlı çok gerekli mi hangisini almak daha iyi olur. Yoksa her ikiside gerekli oluyo mu. 35. Haftayı doğum yaklaştıkça aklıma yeni yeni eksikler geliyo tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum 🙂
hemsiree Gfs ben ikisinden de ikişer tane aldım. normalde evde takmayacağım ama misafir gelirse falan ortaya dökmiyim diye kullanırım 😄 ucuzlarından aldım trendyoldan
zamaneannesi80 Gfs ben iki tane atlet alıcam sadece onuda hastaneden çıkarken ve evde biri geldiğinde sallana sallana gezmeyelim diye 😂şimdide sporcu sütyeni aldım onları kullanıyorum doğumdan sonra da bi süre kullanır normal sütyene geçerim diye düşünüyorum
Biroglanannesiii Gfs Südyen tercih etmedim evde de giyen biri değilim dışarı çıkarken de nadir giyerim göğüs pedi kullanıyorum o yüzden ben atlet tercih ettim evde onu giyiyorum iyi oluyor siz ne kullanıyorsunuz onu alın yani hangisi sizin için rahatsa bana atlet rahat oldu
Bayancorek Gfs Emzirme sütyeni tercih ettim normalde atlet giymediğim için, dagiden aldım memnun kaldım fazlasıyla.
Gfs zamaneannesi80 bende evde kullanmıyorum zaten şuan gelen giden olunca bide dışarı çıkarken takıyorum 8 aydr böyleyim🤣. Ama hastanede hangisi daha kullanışlı olur bilemedim
Merveofs Ben missveranın sütyenini aldım önden çıtçıtlı çok kullanışlı çok beğendim. Normalde tabi ki kullanmıyorum da bir yere gidince biri gelince falan rahat oluyor