mucizemizibekliyoruzz Ysn evet çok normal. zaten yarım saat 1 saat içinde gerekli olan alınıyor kalanı atılıyor
Ysn EsraakanY benim sarı şeklinde değilde o yuzden hep tedirginim ya 2 defa amniosure yapıldı ama hâlâ tedirginim
Ysn mucizemizibekliyoruzz sabah koyduğum fitil beyaz kalıntı şeklinde geliyor aksam koydugum sabah su şeklinde geliyor bende anlamadm
mucizemizibekliyoruzz Ysn canım fitili yaptıktan sonra 1 saat kalkmadan duruyorsan nasıl geldiği önemli değil benimde bazen su gibi geliyor bazen beyaz beyaz parçalar geliyor. Doktoruma sordum 1 saat durduysa hiç problem değil dedi