Merhabalar, biz 20 günlük olduk. 37. Haftada doğduğumuz işin sarılık riskimiz vardı 1,5 saatte bir uyanıp emziriyordum mutlaka. Çok şükür sarılık olmadan ilk 10 günü atlattık 🙏🏼🧿
Şu anda da benim bebek epey emiyor günlükleri hele neredeyse yarım saatte bir emmek istiyor, ben de tabii ki ona bağlı yaşıyorum şu an, sağlıklı olsun da hiç sorun değil emziririm. Sizde durumlar nasıl yenidoğan bebeğinizin uyku durumu ve emme rutini nasıl?