Dlkzz Gamze-52 benim normalde de oluyordu hamilelikte de devam ediyor. Tansiyondan diye biliyorum yanlış bilmiyorsam
Nazcan9244 Gamze-52 ya aynısını ben yaşıyorum randevu aldım bu ay gidip kontrol ettireceğim sürekli değil ama iki üç kere bende yaşadım sanki gözümün önünde sivri sinekler ucuyordu
hemsiree Gamze-52 korkutmak istemem ama arkadaşım gebelik zehirlenmesi olduğunu böyle anlamıştı. yüksek tansiyon belirtilerinden biri bu
Adamiranin__annesi Göz tansiyonu olabilir bendede Hamile olmadan önce başladı gebelik le ilgisi yok benimkinin ama senin belki olabilir doktora görün ben görünmedim 😂
Gamze-52 Teşekkür ederim cevaplarınız için bendeki böyle siyah nokta gibi bide değişik şekilde ucusma gibi insallah geçer
DidemDnnz Bugs bunny’nin böyle bir bölümü vardı, Elmer noktalar filan görüyordu. Bugs bunny, Elmer’a tavşan humması olmuşsun diyordu :)) aklıma geldi dhsjsjhsh
Cigilipub Gamze-52 merhaba hastaneden yazıyorum aynı durum bende de var tansiyonun düşmesinden kaynaklıymış, doktorum gebelerde tansiyon düşmesi olur yükselmesinden korkacaksın dedi (yatış sebebimin konuyla alakası yok için rahat olsun 💐)
Gamze-52 Cigilipub Cigilipub çok teşekkür ederim cevabınız için inanın insanın aklına her şey geliyor
nevamm1 Gamze-52 en kısa zamanda idrarda protein baktır canım bende yaşadım çünkü korkutmak gibi olmasın gebelik zehirlenmesi belirtileri bunlar.
Luckymom97 Gamze-52 seni korkutmak istemem ama bendede oluyodu ve gebelik zehirlenmesi yaşayıp erken doğum yaptım eğer idrarında köpük varsa ve ödemde bu görme şekline eşlik ediyosa vakit kaybetmeden idrar testi vermeni öneririrm çünkü bu yüksek tansiyondan oluyo