Bukett- Kızlar 37 haftalık gebeyim daha önce iki kere nst de sancım ciktigi için yatış yaptım sezeryan olucam tarih verilmedi ama benim ara ara çok kasık ağrım oluyo kasıklarıma bişey batıyo gibi bir his oluyo ve bebek çok toplanıyo daha önce doğum yapanlar yazabilirmi doğum yaklaştı demek mi acaba doktoruma söyledim acil bişey olursa gel dedi sadece
DidemDnnz Bukett- çatının genişlemesinden olabiliyormuş ben de 37’yim bende de oluyor batma. Doktora sordum olabilir , şunlar olursa gel dedi. Suyun gelmesi, bebeğin çok uzun süre hiç hareket etmemesi, kanama. Yani vücut bizi doğuma hazırlıyor sanıyorum