Misrax Rnml saglam bişey istiyorsan kessinlikle stokke xplory v4-v5 oneririm baya tuzlu fiyatı ama yazdıklarınızın arasında kaldıysanız tabiki maxi-cosi
Bet-53 Rnml Ben çok araştırdım kışa geliyor ve kış çıkana kadar da ev ya da pusete bağlı olacak zaten traveli eledim yoksa 10 bin verecektim kolay da katlanması gerekiyordu o yüzden joie crhome tercih ettim tavsiye ederim ❤️
Nadi Bet-53 bende joie chrome düşünüyorum ama yeni doğan için kullanışlı oluyormı pusetsz satılıyormuş
Bet-53 Nadi pusetini de aldım ben indirime giriyor sık sık 4500 civarına gelmişti pusetle birlikte kesinlikle çok kullanışlı
Bet-53 Nazendehanim hayır canım tek hareketlinle katlanıyor üstelik hafif pusetini ayrı alıyorsun ben pusetle birlikte 4500 e almıştım
Nazendehanim Bet-53 ben ikinci el Alicam dolap uygulamasindan da pusetimiz var , aracımızın bagaji küçük baston bakıyordum ama bu da kibar geldi gözüme ,sağ ol canım 🌸