Ozlm0916 sedamhc bende bundan korkuyorum dogumdan sonra hemen hamile kalanları gördüm umarım bizde öyle olmaz nası bi korunma yöntemi bulacaz acaba
Halimbey sedamhc ben isteyerek bir sene sonra kaldım ama bence doğru değil en az 2 sene beklenmeli. Şu an oğlum 13 aylık ben 11 haftalık hamileyim. Yine korunurken riskli de olsa geri çekilme ile korunduk. O dönem sorun yaşamadık ama önerilmiyor bu yöntem
Ozlm0916 Papatyam19273 onu düşündüm ama çevremde taktıranlar çok kanaması olduğunu adet gününün belirsiz oldugunu söylediler yaşım genç hormonlarımıda bozmak istemiyorum
Papatyam19273 Ozlm0916 adet günlerinde kanamaniz biraz fazla oluyor doğru ama ben taktırdım çok memnunun ara kanama olmuyor tabi herkeste aynı etki olmayabilir