Ekozge Merhaba 25+5 çok az kahverengi leke geldi ,çok az ve pazar diye acile gitmek istemiyorum ,sizin başınıza geldi mi
Ekozge Sınıra yakın bir yerde oturuyoruz iş dolayısıyla böyle pat diye rahat gidebileceğim yer degil panikte yapmak istemiyorum , çok rahat geçiyor hamileliğim böyle bir problemi olan biri de değilim ne yapacağımı şaşırdım
Ekozge Melike0671 burası sınır bölgesi özel klinik yok hastanesi nasıl bilmiyorum daha önce yine sınır bölgesinde oturuyorduk koskoca hastanede bir tane kadın doğum vardı 9 aylık olunca bakıyordu poliklinikte ondan dolayı önyargım var minicik bir şey de gitmek istemiyorum