Mucizem_00 Seker yüksek cıkıp meyve üstüne yerken tarcın döken varmı çayımada tarcın attm sbh az tokluk ii cıktı :) tarcın kan sekeri ni dengeliyomuş, bilmeyenler İcin buda burda dursun
fatmaa37demi5 Mucizem_00 evet öyle oluyor. Yogurt a karıştırıp da yiyebilirsiniz çok olmamak şartıyla