Duygunas Pinar0 sancım var dı nstye girdim sancı var ama yarım santim bile açılmam yoktu eve geldim gece 11 denn ertesi gün öğlen 2 ye kadar sancı çektim ama öyle böyle değil gittim gene hastaneye 6 cm açılma ve doğum