eesrakip Günaydın arkadaşlar, çamaşırımda beyaz bir akıntı ve ıslaklık vardı hatta ıslaklık pijamama da geçmişti. 37. Haftayı bitirmek üzereyim suyum sızıyo olabilir mi?
Pineapplee eesrakip suda olabilir normal akıntı da olabilir onu siz anlayamazsınız 🤷🏻♀️ Doktor ölçüyor su yeterince var diye yada eczanede bi test satılıyormuş onu yapabilirsinz
teachering06 Progestan kullanıyorsanız ve sabah kalktığınızda olmuşsa bu, o yapıyor, ben 7. Haftadan beri kullanıyorum her sabah öyle kalkıyorum
eesrakip bayanmor12 anladım benim şuan da hiç iltihabım vs olmadığı için ve artık çok az bi haftam kaldığı için su olabilir diye düşündüm