Tazeannezey İkili taramada bir problem çıkmadı, hicbir testimde de problem yok. Üçlü taramayi yaptirayim mi siz yaptırdınız mi?
030323-brck Tazeannezey kaç haftalıksınıx bnde 12 de yaptırdım ama hala tarama testi sonucu çıkmadı 3 testi ne zaman yapıyorlar
Sevgiiss Tazeannezey benimde 2li tarama en düşük risk çıkmıştı. Doktorum 3lü tarama yapalım dedi yaptı ondada sorun çıkmadı
Leyla26-06 030323-brck sonuç biraz geç çıkıyor korkmayın içiniz ferah olsun ense kalınlığına, baş popo mesafesine ve burun kemiğine baktığında söyledi mi size birseyler
Leyla26-06 16-18 hafta arası diye biliyorum ben üçlü tarama testini bende şuan 17 haftalık hamileyim ama doktorum detaylı ultrasona gel dedi bir problem çıkmamıştı ikili taramada bende kararsızım ne yapsam bilemiyorum
030323-brck Leyla26-06 biz de kan uyuşmazlığı var o yüzden korkuyorum herşeyi söyledi ama hala sonuç çıkmadı 13 gün oldu bnmle beraber test yaptıran 3 arkadaşın sonucu çıktı doktordan doktora fark mi var diye de düşünüyorum
nur_ilk Ben 3 lu tarama yaptırdım 2 li tarama tarihlerini kaçırmışım ama sonra detaylı usg ye girdiğimde doktor bebeğin böreğinden kist var dedi başka doktora gittik 3. Lu tarama yaptıysan getir ondan da anlaşılır dedi bence gerekli