Cansusahin05 Doktor alttan muayene etti rahim ağzımda kapalıymış ve açılmam da yok sizce rahim ağzımda açılır mı normal doğum olabilir mi çok tereddüt oldum bu durumu yaşayıp normal doğuran var mı
Mebrure Cansusahin05 suni sancı ile deneyebilirler belki benimde 2cm acıklığım vardı sancim yoktu suni ile normal doğurdum
Ormanmeyvelii Mebrure Ya belirtileriniz neydi? Benim nst de sancı çıkmıyor ama alt kısımda ağrı var açıklık bakılmadı ama açılmam mı oldu diye düşünüyorum
Mebrure Ormanmeyvelii ben ultrasonsa suyum azaldığı için suni ile dogum yaptım bende de hiç çıkmadı nst de ssnci ara ara ağrım olurdu sadece o gün yapıldı çatı muayenesi öyle öğrendim benimde wyni şekilde baskı oluyordu ara ara
KubraResul Benimle aynısın 39+2 benim de sancım yok yani baktığım da doğum belirtisi de yok normal doğum düşünüyorum ama doktorum 40+1 de alıcam dedi napmam lazım acaba